söndag 6 september 2009

Vinn skål från Eva Solo


Dags för en ny tävling. Du kan vinna den fina skålen från Eva Solo. Skålen är tillverkad i helglaserat porslin med handtag i rostfritt stål. Tävlingen arrangeras i samarbete med RoyalDesign.se. Hos RoyalDesign.se hittar du Skandinaviens främsta varumärken. Välj bland mer än 15000 olika produkter. ************************************************
Svara på frågan; När startades RoyalDesign.se? *************************************************************************
Mejla svaret till annika@flexinredning.se, så deltar du i utlottningen. Svaret hittar du på hemsidan. Tävlingen pågår till söndag 20 september. Y

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tack för en bra blogg. Jag tänkte fråga dej om du skulle kunna tipsa om några fina tapeter till min nya soffa den är antracit grå nästan svart !!

färg o form sa...

Kul att jag hittade hit, massor av inspiration.
Må gott//Hanna

litenIda sa...

Fin side, og spennende konkurranse! :)

Annika sa...

Anonym: Det kommer ett inlägg om det snart. Håll utkik!

Hanna och litenIda: Tack!

evamar sa...

Jag har mejlat dig nyss men glömde skriva att jag har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/september/skal-20-september.html

Helena sa...

Jag har mailat dig svaret, är helt klart med och tävlar om den fina skålen!

Kashaya sa...

Är gärna med och tävlar och har mailat svaret, tipsade om tävlingen på min tävlingsblogg också, var det okey att jag lånade bilden?