onsdag 27 augusti 2008

Frida tipsar om Flex inredning



I senaste Family Living tipsar Frida om Flex Inredning. Jag är så glad för det! Det blir många timmar framför datorn när man, som jag, har två inredningsbloggar. Jag väljer de bilder jag visar med stor omsorg och det tar tid. Det är jättekul att blogga och ännu roligare känns det när man får uppskattning. Som ni ser, tipsar Frida även om Karins och Emmas bloggar. Tack gulliga Frida! Y dddddddddddd dddddddddddddd ddddddddddddd ddddddddddddd dd dddd ddd ddd Bild från Family Living och eget foto från tidningen.

13 kommentarer:

Iris // Alla dagars kaos sa...

Du har en utmärkelse att hämta hos mig! Grattis till tipset i tidningen :)

Åsa sa...

Vad roligt! Aldrig fel med lite utrymme i pressen! Det var du värd!
Kram Åsa

londonhem sa...

GRATTIS!!! ar du sa vard men din supertrevliga blogg.
kraaaaaaaam
anna

Vardagstugg sa...

men å vad kul! måste nog köpa tidningen!

Kram Annelie

Elin, Elinphoto.se sa...

Ja men det är ju fantastiskt roligt!
Jag blir ju så stolt :-))!

Kramis // Elin

Monkan sa...

Superkul! Grattis! Kul när bloggarna man själv besöker dyker upp på listor, lite bekräftelse på att jag hittat de rätta :-)

För egen del föredrar jag däremot en lite anonymare tillvaro...

www.gottablandat.wordpress.com sa...

VAD KUL!! grattis!
fick prenumeraton pa familjy living i födpresent.. gissa om jag ser fram emot nästa nummer!!

StrandviksVillan sa...

Grattis, det är du värd! Jag beundrar verkligen att du hinner samla material och göra två bloggar utöver allt annat man som kvinna och mor ska hinna med! Dessutom är dina inlägg så varierande och inspirerande!

Ulrica sa...

Grattis! det är du värd. Tittar ofta in hos dig i din trevliga blogg.

Anonym sa...

Stort grattis från mig med!

Annika sa...

Alla: Tack! Ni är så gulliga! Kramar!

Ellas Inspiration sa...

Men gud!!! Det hade jag ingen aning om!

Så himla roligt!!!

Kram Karin

Annika sa...

Karin: Åh, hade du missat det! Frida mejlade mig i början av sommaren, så jag hade bra koll! ;) Visst är det kul! Kram!