onsdag 15 oktober 2008

Det lilla extra

Harmonisk bild. Här bor det visst någon! Att blanda gammalt och nytt har nästan blivit en sliten "inredarklyscha", men det är fortfarande ett bra råd. Och med det inte menat att det ska vara fifty-fifty. Se bara på bilden hur de moderna stolarna lyfter hela inredningen ett snäpp. De är så rätt där, men ändå inte... om ni förstår vad jag menar. Y dd dddddddddddddd ddddddddddddddd ddddddddddddd dddddddddddd dddddddddd dddddd ddddddddd ddd ddddddddddddd
Bild från Metropolitan Home.

9 kommentarer:

londonhem sa...

vilken harlig mix!!! Precis sa skall jag mala mitt golv, hogblankt svart. Det ar sa harligt nar man blandar nytt och gammalt
kram
anna

Anonym sa...

Härlig mix.
Älskar det där golvet. Har en förkärlek till mörka. :)

Kram

Sofie sa...

Jag håller med, en mix är bäst :) Gör inredningen lite mer intressant. Vacker bild! Kram, Sofie

Anonym sa...

Va härligt med en elsdtad i köket!

tina | pepparochvanilj.se sa...

Jag förstår precis vad du menar :D och jag håller verkligen med!

Kram Tina

Anonym sa...

Vilken underbart härlig bild. Jag förstår vad du menar, sådär rätt men ändå så fel.. på något sätt..

Kram
/Johanna

Sara sa...

Absolut! Helt rätt där.

Anonym sa...

Snyggt! Ha det så bra.

Anonym sa...

Det faktum att man kan blanda modernt och antikt för att få cozykänsla är ju ett bevis på att det är regelfritt.