tisdag 11 mars 2008

Osborne & Little

Dags för lite färg efter mina senaste inlägg! Bilderna kommer från Osborne & Little´s vårkollektion. Den kommer ut i butik under mars. Jag har valt ut mina favoriter! Den översta tapeten har en härlig blå färg, som jag gillar! Det är så fint med fiskarna! Man riktigt känner hur de rör sig! Textilierna med de gröna bladen och blommorna andas vår och sommar - det är vi nog många som längtar efter just nu! Längst ner en läcker tapet med siluetter i relief! Yölkaa dlkaf ad
Bilder från Osbourne & Little.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fint! den sista tapen var med på programmet efter tio på tv4 såg jag.

Tjohalia sa...

Åh Osborne & Little har så fina tapeter. Jag fastnade speciellt mycket för den andra bilden. Kram!

Monkan sa...

Åååh, de gröna löven!

Jag är helt såld på grönt just nu, snart kommer jag väl att köpa gröna kläder också ;-)

Annika sa...

Anne: Det har jag missat - tittar på Efter tio ibland. De pratar ju inredning och annat kul! ;)

Tjohalia: Ja, visst har de! Inte ofta den stil jag har hemma, men jag gillar dem ändå! Tygerna är fina! Kram!

Monkan: Ja, det är ett fint tyg! Grön är en underbar färg! Det är nog längtan efter våren som gör att vi tilltalas extra mycket av grönt just nu, tror du inte? ;)