torsdag 22 januari 2015

Wire Pot från Menu

Jag gillar piedestaler. De är lättplacerade och ofta vackert skulpturala. Och jag inreder ju gärna med gröna växter. Men det har inte funnits så många fina piedestaler att välja bland. Därför blev det nästan kärlek vid första ögonkastet när jag såg Menus nya Wire Pot. Elegant och samtidigt lite cool. Perfekt i vårt burspråk. Ja, en Wire Pot ska vi ha! :) 

Wire Pot finns i tre höjder. Den lägsta blir ju mer som en kruka. Väldigt fin den också. Menu kommer att visa många fina nyheter under Stockholm Furniture Fair. Jag har sett nyheterna på bild, men det kommer förstås en rapport från mässan. Alltid kul att få se nyheterna på plats och i miljö. Jag är extra peppad - jag missade ju Formex eftersom jag var sjuk då. Trist! Men jag har nästan kommit över det nu. ;)  ❤

Pressbilder från Menu.

Inga kommentarer: