torsdag 26 juni 2014

20-tals våning

Blyinfattat glas i dörren. Vackert gult. Fint stylat med vas och blommor i vackra sommarfärger. 
Med sammetskuddar blir det både mysigt och elegant. Härliga färgval! Vackert i fönstret. 
Fantastiskt golv! Inga mattor, golvet får tala. Fin tavelvägg. Våga sätta tavlorna nära!
Ursnygga bokhyllor! Perfekt platsbyggda. De döljer inte panelen och de tar inte upp någon golvyta. 
Jag gillar väggpaneler, som ni nog vet. ;) Passar perfekt i en sådan här lägenhet. 
Massor med förvaring utan att det ger ett tungt intryck. Charmigt och fint bord. 
Golvet, tvättstället, spegeln, hyllan, detaljerna… Så vackert! Fransk touch.  
Ett grönt badkar! Så perfekt i det här badrummet! Tassarna, kranen!
Våga måla en dörr i avvikande färg! Effektfullt och personligt. 
Apropå Beckmans stylistkurs, så hittade jag det här fina hemmet via en av mina vänner, Emma, som gick samma termin som jag. Emma gissar att det här hemmet kommer att bli veckans mest ombloggade och jag tror att hon har rätt. :) Det är verkligen ett vackert hem med många fina detaljer, färger och möbler. Nästan så att jag vill ta med mig familjen och flytta till Malmö. Det är sällan det dyker upp så här många bilder från samma hem, där det är värt att stanna till lite extra vid alla bilder. Här finns så mycket att inspireras av! Titta och njut! Se alla bilder här

Bilder från Fastighetsbyrån. Via Emmas Designblogg

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanonfint ju, om ni vill kolla på snygga kranar kika här..